fredag den 12. august 2011

BBQ Sauce, verdens bedste :-)

Vi har i disse uger besøg fra Holland og er der noget de ELSKER så er det 1. at grille, 2. min BBQ sauce.
Nu har jeg lavet en opskrift på engelsk til dem, så håber de kan lave den selv når de kommer hjem.

Opskriften er simpel og jeg vil dele den med jer. Du kan både bruge den til at marinere med (selvfølgelig) men den kan også bruges som dipsauce til brød eller hjemmegjorte fritter. UHM....

BBQ Sauce:

2 dl. Heinz Ketchup
2,5 dl. Brun Farin
3 spsk. Sød chilisovs
2-4 fed presset hvidløg
salt og peber efter behag.

evt. stærk chilisovs hvis man kan lide det HOT

Jeg bruger en shaker, hvor jeg shaker det hele sammen. Den holder sig ca. 1 uge i køleskab.

PRØV DET......

2 kommentarer:

  1. Den er så god den her sovs! Har brugt en halv dag på at søge efter din opskrift, fordi jeg ville have det skulle være den igen :-D - Cecilie

    SvarSlet
  2. Den er så god den her sovs! Har brugt en halv dag på at søge efter din opskrift, fordi jeg ville have det skulle være den igen :-D - Cecilie

    SvarSlet

1000 tak for din kommentar - det varmer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...