mandag den 14. november 2011

Vinterhi :-)

Dahliaknoldene er gravet op og skal snart i vinterhi

De sidste roser fra klatrerosen New Dawn

Årets sidste buket
Både haven, bloggen og jeg går nu i vinterhi. Jeg kan mærke at jeg ikke er god til at blogge om vinteren. Jeg synes simpelthen ikke rigtigt at der er noget derude og skrive om. I weekenden fik jeg fravet dahliaknoldene op, fik skåret roserne lidt til og fik lagt de sidste forårsløg. Nu kan jeg kun vente på forår og sommer....
I stedet bliver tiden her i den mørke tid brugte på andre kreative sysler, måske kommer der et enkelt blogindlæg omkring det til jul.

3 kommentarer:

  1. "Sov godt" i dit vinterhi ;-)

    SvarSlet
  2. Jeg tror også, at min ender som en juleblog i december. Man når ligesom ikke ud i haven i dagslys, når man er på arbejde hele ugen ;-)

    SvarSlet
  3. @ Vivi mange tak og på gensyn :-)
    @ Ina nej du har så evigt ret, der er jo mørkt tidligt nu, jeg har nu heller ikke så meget at fotografere og berette om.

    SvarSlet

1000 tak for din kommentar - det varmer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...