onsdag den 6. juni 2012

Intet blogtræf til mig


I stedet for blog-træf blev det til en tur i Aalborg ZOO. Jeg kan jo læse på jeres blogs at I har haft en rigtig hyggelig dag i Kolding. Jeg er desværre ikke så god til det med at komme alene afsted til noget med nogen jeg ikke kender, så vi fejrede Grundlovsdag i Zoo - og det var nu heller ikke så ringe :-)

Det nye rovdyrsanlæg
I går blev det nye rovdyrsanlæg indviet. Vi kom netop som indvielsen fandt sted og nåede lige at få et glimt af Hans Kongelig Højhed Prins Joakim. På grund af det Royale besøg var der RIGTIG mange mennesker, men det tynede ud i det efter en times tid.





Mindstemanden og jeg fik set det hele og jeg tog bl.a. en del billeder af alle de fantastiske rhododendroner der er i haven. Ved krybdyrhuset er der en pergola med en helt fantastsik blåregn. Jeg kan ikke vente til min egen blåregn får vokset sig stor og flot.
 

9 kommentarer:

  1. Super dejlig tur i har haft i zoo, den blåregn er vildt flot

    SvarSlet
  2. Super dejlig tur i har haft i zoo, den blåregn er vildt flot

    SvarSlet
  3. Flot blåregn og så har I jo også hygget jer. Kan du ikke finde nogen at følges med til blogtræf, jeg har det som dig, men hvis man finder nogen at følges med, er det ikke så galt :o)så er det jo hyggeligt at møde andre bloggere.

    SvarSlet
  4. Det er jo synd, at du ikke havde nogen at køre med - men du fik da også en dejlig dag med din søn.

    SvarSlet
  5. Næste gang aftaler du simpelthen at følges med nogen. Jeg havde f.eks Lotte med fra Randers :O)
    Flotte billeder fra din tur til zoo.

    SvarSlet
  6. Orv, det er da noget med en blåregn den der, jeg må vist vise billedet til min egen blåregn :D

    SvarSlet
  7. Hej. Det lader til, at I har haft en god dag. Jeg synes også, at blåregnen er helt fantastisk.

    SvarSlet
  8. Skøn dag i zoo Anne-Mette.......der varer vist nogle år indne min ny indkøbte blåregn får de dimensioner ;0)

    .....tro mig vi er mange der har det lige som dig - det er ret grænseoverskridene pludselig at stå sammne med den flok man slet ikke kender i virkeligheden - meeeeeen når det er sagt - så er det bare SÅ fedt at mødes snakke udveksle og grine sammen......der er en fælles indforståethed og passionen er fælles for alle ;0)

    SvarSlet
  9. Næste gang ringer du bare efter Frk Hall så tar jeg med dig til blog træf ;)

    SvarSlet

1000 tak for din kommentar - det varmer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...